czwartek, 19 kwietnia 2012

Conceptshop.pl


Ostatnio natknęłam się na tę właśnie stronę conceptshop.pl. Znajdziecie tam produkty z ponad 70  pracowni utalentowanych polskich twórców, unikatowe ubrania, dodatki, biżuterię. Ambasadorem Młodych Twórców Conceptshop.pl jest Łukasz Jemioł, ulubiony projektant polskich gwiazd. Twarzą serwisu – Alicja Zielasko (Alice Point), wpływowa polska blogerka.

Przejrzałam, można wybrać naprawdę fajne rzeczy, niestety większość z tego co mi się podobało było zdecydowanie nie na mój portfel J Ale znalazłam też takie, które są porównywalne z cenami w sieciówkach.

Kilka najbardziej wpadających w oko rzeczy (przynajmniej w moje okoJ):
balerinki robią wrażenie, wpadły mi w oko jako pierwsze, cena 340 złotych, jak dla mnie za drogo, ale są świetne :) kokardki można wymieniać :)

kopertówka w sam raz na wiosnę-lato, cena bardzo przystępna 65 złotych, porównywalna z canami w sieciówkach - ostatnio zakochałam się w kopertówkach i nad tą poważnie się zastanawiam :)

sukienka z baskinką, bardzo fajna, cena 490 złotych, no ja niestety muszę odpuścić, aczkolwiek byłabym w stanie tyle za nią zapłacić (i tu włącza się mój zakupoholizm), jednakże muszę spasować :)

wygodnie, na codzień, dzianinowa sukienka 299 złotych, myślę, że tu już cena nieco przesadzona, ale może ja się nie znam ;)

coś mnie w tej sukience urzekło :) mi się podoba, tylko ta cena - 380 złotych



Ja wybrałam tych kilka rzeczy, ale jest ich tam zdecydowanie więcej i niektóre naprawdę świetne. Zachęcam do przejrzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.