sobota, 21 kwietnia 2012

Musztarda?


Musztardowy kolor to właściwie kolor ostatniej jesieni. Ostatnio pogoda za oknem nieco deszczowa (chociaż dziś to już chyba wiosna J), więc stonowałam musztardowe spodnie czarnym golfem oraz futrzaną kamizelką w kolorach brązu, ale żeby nie było za smutno to dodałam koralową torbę J Pod kamizelkę w naprawdę chłodne dni zakładałam czarną skórzaną kurtkę, ale myślę, że już teraz jest to niepotrzebne, gdyż wiosna chyba zdecyduje się rozgościć wreszcie.








spodnie - New Yorker (Amisu)

kamizelka - Tally Weijl

buty - no name

torba - no name


Jakość zdjęć pozostawia wiele do rzyczenia, ale niestety muszę radzić sobie sama z ich robieniem, sprzęt też nienajlepszy, aczkolwiek postaram się żeby częściej były to zdjęcia jakościowo lepsze (mój osobisty "fotograf" nie zawsze ma czas mi pomóc).
Obięcuję też, że będą zdjęcia z plenerów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.