poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Wiosenne porządki w szafie


Zrobiłyście już wiosenne porządki w swoich szafach? Ja jeszcze nie, dzisiaj się za to zabieram, czas najwyższy -  „Sio zimowe swetry!!”. Na początek wyrzucamy to co do nas nie pasuje. Haaa, tylko skąd wiedzieć, co do nas nie pasuje? Zapewne wiecie kto to Trinny i Susannah (głupie pytanie, jasne, że wiecie), to właśnie one wytknęły Polakom, że nie potrafią się ubrać, mają skłonność do czarnego koloru, brakuje im odwagi i kopiują nudne wzorce (nie wspomnę, że wytknęły również to, że Polacy nie myją zębów – ale wstyd). A zatem drogie Panie, więcej koloru – więcej odwagi!

Jak tak się zastanowiłam chwilę to faktycznie w szafie wśród zimowych fatałaszków, kolorów mam mało, ale z drugiej strony jak tak sięgnę pamięcią, to robiąc zakupy zimą rzadko znalazłam coś kolorowego (?). A może faktycznie nie zauważałam tych kolorów? To nic, wiosenno-letnie ciuszki mam zdecydowanie bardziej kolorowe (chociaż szału nie ma). Druga sprawa to taka, że trzeba umieć kolory ze sobą dopasować, żebyśmy nie wyglądały na „przebrane”, bo w drugą stronę też łatwo „przesadzić”, dlatego uważajmy, aby nie wpaść ze skrajności w skrajność. Czyli na początek pozbywamy się ubrań mdłych, spranych i takich, których kolory nam nie pasują. Pamiętajmy, że każdej kobiecie pasują inne barwy, dlatego tu już trzeba metodą prób i błędów dobrać odpowiednie dla siebie. Co równie ważne, kolor ubrania musi uwzględniać rodzaj sylwetki: wyszczuplamy ciemniejszymi barwami, objętości zaś dodajemy jaśniejszymi. Wyrzucamy też te ubrania, które są źle uszyte (trzeba zwracać na to uwagę podczas zakupów). Ubranie nie musi być drogie, ale musi być dobrze uszyte.


To teraz do rzeczy. Motywy, które najmocniej zaznaczyły swoją obecność podczas światowych pokazów mody – trendy wiosna 2012 (ja wybrałam te najważniejsze):

WZORY

Barwne wzory to hit tej wiosny. Zacznij nosić je już teraz, a w chłodniejsze dni zarzuć  na wierzch krótkie futerko. Pamiętajmy, że cieniowane i duże wzory wyszczuplają, zaś małe wzorki dla szczupłych Pań.

(1.New Look // 2.H&M // 3. Romwe.com // 4.New Look)

KOLOR

Kolor, kolor i jeszcze raz kolor (tylko pamiętajmy o zasadach, o których wspomniałam wyżej). Jeśli nie lubisz odważnych stylizacji to postaw choć na barwne dodatki.

(1.Reserved // 2,3.H&M // 4. Cubus // 5.Reserved)

KOPERTÓWKI

Coś co zawładnęło ostatnio moim sercem. Właśnie kopertówki. No jestem nimi zafascynowana. I okazuje się, że będą hitem tej wiosny J Mnie to bardzo cieszy.

(1.Monashe // 2.Cubus //3.New Look // 4.Asos)


I jeszcze jedno, będą rządziły szpilki ;)

To jak, gotowe na wiosnę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.