piątek, 29 czerwca 2012

Must have – Jeans shirt


Za koszulą jeans’ową rozglądałam się już od dłuższego czasu. I znalazłam J Koszula z H&M. Kupiłam używaną, ale wygląda jak nowa J Z początku myślałam, że ją wrzucę w wybielacz (z takim zamiarem ją kupiłam), ale po przyniesieniu wybielacza ze sklepu, się rozmyśliłam J Jednak zostawię ją taką jaka jest. Po kilku dniach się przekonałam do tego koloru. W dzisiejszym outficie połączyłam ją z jeans’owymi spodniami, co wcześniej wydawało mi się totalną porażką. Uważałam, że łączenie typu jeans-jeans nie może wyglądać dobrze, chyba się myliłam, myślę, że jednak może J A jak wy uważacie?














Koszula – H&M
Spodnie – nn
Pasek – Reserved
Buty, torebka, zegarek  – Allegro.pl
Pierścionek - Rossmann
Okulary – New Yorker
Spinka – H&M








Do zobaczenia na Facebooku!





Przypominam o WYPRZEDAŻY ----------> zapraszam klik




16 komentarzy:

  1. Total jeans w dobrym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. so cool theme and so pretty pics :)
    thank u for your sweet comment on my blog honey :D
    please come and follow me back <3

    OdpowiedzUsuń
  3. zestawienie bardzo mi sie podoba...a zdjecia sa zajefajne...szczegolnie te przy scianie z graffiti:)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietnie wygladasz - extra stylizacja:))) bardzo ale to bardzo mi sie podoba:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sesja a stylizacja naprawdę genialna;) sama jestem fanką jeansowych ciuchów i ta koszula naprawdę mnie urzekła;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie to wszystko ze sobą połączyłaś :)

    Bardzo podoba mi się efekt końcowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje, świetnie wyglądasz, bardzo mi się podoba ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh definitely a must have, you styled it so well! I adore your shoes, and that lovely white watch
    -Che

    style-che.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. lovely post... great outfit

    xx shey

    http://thelittlebearcub.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ale fajny zestaw:) nigdy nie przepadalam za koszula jeansowa ale twoj zestaw do mnie przemawia :D

    OdpowiedzUsuń
  11. looove this outfit!
    follow you!if you want check out my blog!

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo super zestawik i zdjecia;)

    zapraszam:):)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny zestaw. Koszula świetna. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny dżinsowy look... chce takie butki!!

    Pozdrawiam, dziękuję za komentarz i obserwuję!:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.