środa, 27 czerwca 2012

Overalls


Witajcie kochani!
Dziś zestaw bardzo prosty i bardzo stonowany (pogoda ostatnio nie nastraja mnie na kolory). Kombinezony uwielbiam, ale mam tylko dwa J Szukałam w tym roku jakiegoś fajnego, ale nic szczególnego nie znalazłam. Ten z dzisiejszego outfitu pochodzi z zeszłorocznej wyprzedaży H&M, kupiony podczas wakacji nad morzem (Galeria Bałtycka była oczywiście na MOJEJ liście obiektów do zwiedzania J). Dodałam do niego brązowy pasek oraz sweterek w karmelowym kolorze. Nie wiem czemu torebkę też dołączyłam w kolorze nude? To chyba faktycznie przez pogodę jaka ostatnio panuje. Kiedy obejrzałam te zdjęcia to nieco się podłamałam, już dawno nie byłam tak blada o tej porze roku L Z utęsknieniem czekam na prawdziwe lato pogodowe oraz wypoczynek nad morzem (co prawda tylko kilkudniowy, ale mam nadzieję, że w pełni wykorzystany na plaży J). Zapraszam do obejrzenia zdjęć. Mam nadzieję, że nie porazi was ta bladość.
  
Do zobaczenia na Facebooku!


















Kombinezon i sweterek – H&M
Pasek – Reserved
Torebka i zegarek – Allegro.pl
Buty – New Yorker







Przypominam o WYPRZEDAŻY --------->  klik




16 komentarzy:

  1. Swietny kombinezon. Bardzo lubie takie proste zestawy.
    Ty blada? Prosze, nie zartuj:)

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie odnoszę wrażenie z tą opalenizną, ale może dlatego, że zawsze byłam bardziej opalona o tej porze :)

      Usuń
  2. Ależ Ty pięknie wyglądasz w tym kombinezonie! Śliczne włoski <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie Ci w tym kombinezonie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje za miłe słowa :)
    bardzo fajna stylizacja,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie klasyczne stylizacje:))super kolorystyka:)obserwuje...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz naprawdę śliczne włoski i bardzo ładną karnację ;) ja wyglądam jak wampir,hah :D


    Byłoby mi bardzo miło jakbyś zaglądnęła do mnie ;) Może obserwujemy? :>

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie mam ani jednego kombinezonu..... i teraz dopiero na Twoich fotkach zobaczylam jaki to swietny ciuch!!!!! jak fajnie wyglada - no zwlaszcza na Tobie - fantastycznie wygladasz!!!!
    Kochana jesli moj blog Ci sie spodoba to zapraszam do obustronnego obserwowania - wiesz nic na sile:))) pozdrawiam pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potwierdzam, kombinezony są super :) szczerze polecam. Jak pogoda pozwoli to pokażę jeszcze inny :)

      Usuń
  8. podoba mi się ;) i ten piesek jaki cudowny ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaa.. i zapomnialam dodac, ze obserwuje, jak masz ochote zapraszam tez do mnie:)
    Milego weekendu:*

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna stylizacja i blog
    obserwujemy?

    http://afterjanis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, so cute blog, so beautiful pics and you are really so pretty :) the dog is so sweet too :))
    i'm you new follower honey please come back and follow me :))
    many kisses <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.