poniedziałek, 11 czerwca 2012

White dress


Bardzo lubię białe sukienki i nie tylko sukienki, w ogóle lubię biel, ponieważ łatwo jest ją łączyć z innymi kolorami J Dodatkowo biały kolor nadaje stylizacjom letniego charakteru, szczególnie białe spodnie czy spodenki i oczywiście sukienki. Ja w dzisiejszym outficie białą sukienkę połączyłam z jeansową kurtką i beżowymi bucikami oraz kopertą beżową z dodatkiem neonowej pomarańczy. Gdybym połączyła sukienkę z czarną ramoneską zamiast jeansu, byłoby bardziej elegancko, a ja chciałam uzyskać raczej luźniejszy efekt.
I oczywiście na zdjęciach wszędobylska Kiara, mój mały szaleniec J



Do zobaczenia na Facebooku!
























Kurtka – Stradivarius
Sukienka, buty i okulary – nn
Torebka – H&M
Pasek – Reserved










16 komentarzy:

  1. śliczna sukienka :) a piesek słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetnie wyglądasz, uwielbiam białe sukienki, a Ty super ją zestawiłaś. No i zachwyciła mnie torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka i świetnie jej w towarzystwie jeansowej kurteczki. :))

    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie, jestem oczarowana! Torebka jest genialna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawa stylizacja! zamieścisz coś u nas na vogueroom.pl?

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki:) wiesz co też chyba wybrałabym koronkowe szorty, ale już mam więc tym razem spódnica :) co do Twojej stylizacji to śliczna sukienka i teraz katanki wracają do łask,ja na pewno kupuję na następnym shoppingu fajną katankę :)
    Ale piesek mnie powalił, przecudny !!!
    Pozdrawiam
    Stylish!

    OdpowiedzUsuń
  7. You have a great style! You look stunning ith that dress and i love the details of nails and clutch!

    New follower! visit my blog and if you like follow me too *

    www.kukamaria.blogspot.pt

    Kisses*

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nie o ciuchach, tylko o włosach- bardzo fajna fryzurka :) Kolor i cieniowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, to zasługa mojej fryzjerki :)

      Usuń
    2. A qiwsz jaki kolorek masz kladziony na wlosy? Jest piekny

      Usuń
    3. A wiesz jaki kolororek masz kładziony na włosy? Jest piękny

      Usuń
    4. nie do końca, wiem tyle, że farba jest firmy chyba Matrix, najpierw miałam dekoloryzację a później farba, tylko, że to była mieszanka i jedna z dodanych farb była chyba cappucino. Tyle tylko wiem :)

      Usuń
  9. Świetna styl;izacja poprostu aż nie mogę sie napatrzeć Ślicznie.
    A mogłą byś powiedzieć czego jakiego podkładu używasz do makijażu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właściwie to mam trzy podkłady. W tej zstylizacji użyłam z serii AA Podkład Wypełniający Zmarszczki odcień 2 oraz puder mineralny Loreal True Match Minerals odcień N6. Z podkładów używam jeszcze Revlon ColorStay Mineral Mousse odcień 040 oraz Maybelline Pure Liquid Mineral odcień 040 Fawn. Te dwa ostatnie używam razem, łączę je ze sobą :) Zawsze do wykończenia używam pudru Loreal, który wymieniłam wcześniej.

      Usuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.