poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Ombre i miętuski


W dziesiejszym poście zestaw bardzo zwyczajny, wygodny, typowo codzienny. Troszkę oczywiście pomieszałam style, ale wiecie już dobrze o tym, że to lubię J Bo kto powiedział, że marynarki nie można nosić do trampek? Można, bo już od kilku sezonów jest to jak najbardziej dozwolone. A żeby tego było mało, to dodałam jeszcze złoty naszyjnik. Bluza na zdjęciach nie oddaje całego uroku, ponieważ w słońcu nie widać, że jest to bluza ombre, biało-żółta (żółty kolor ma neonowy odcień). A do całości miętowe trampki  Przypominam o KONKURSIE, w którym do wygrania roczna prenumerata miesięcznika „ELLE”. Macie czas na zgłaszanie się, jeszcze tylko do czwartku, do godziny 23:59. A teraz zapraszam już do zdjęć.
 



 
 
 

Marynarka/Stradivarius ; Bluza, okulary/New Yorker ; Naszyjnik, buty/Allegro.pl ; Spodnie/nn
 







35 komentarzy:

  1. Też mam te trampy. :) Jestem z nich bardzo zadowolona. :)

    Świetny zestaw. Lubię takie luzaki - (nie) zwyklaki :)) Naszyjnik - SUPER!

    Pozdrawiam :*

    P.S Gdybyś była zainteresowana to na moim blogu pojawił się konkurs w którym można wygrać kosmetyki :) http://mala-czarna-style.blogspot.com/2013/04/konkurs-zgarnij-kosmetyki-fm-group.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie trampki też muszę kupić, ładne są!!! Stylizacja pierwsza klasa bardzo ładnie!!!! Masz fajne okulary !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam takie trampki ale czarne i granatowe :)) Wyglądasz bardzo ładnie :)
    Zapraszam na poniedziałkowy wpis :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie zestawy! Wyglądasz genialnie. Trampki to moje marzenie a bluza musi być świetna z tym efektem ombre:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O żesz, ale ekstra :) Jesteś moją inspiracją :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, Tobie nie potrzeba inspiracji, Ty jesteś chodzącą inspiracją :)

      Usuń
    2. a właśnie, że wiem lepiej :)

      Usuń
  6. świetnie wyglądasz w takim luźnym zestawie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. SUPER!!!Bardzo mi się podoba i masz rację !Można nosic wszystko i tak jak się chce, ważne by w tym co nosimy czuc się dobrze i byc sobą :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny zestaw :) sportowa elegancja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie :) zwykły, prosty zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fantastyczne zdjęcia, mają klimat i super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przyjemny blog:)/ obserwuję:)
    ciekawa stylizacja, cudne buty:))

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne te trampy kochana :) warto było czekać, ja osobiście bardzo lubię łączyć marynarkę z trampkami :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ Ci pięknie w tych okularkach! A miętowe trampki + złoty łańcuch...? Rewelacja Martuś :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wygląd :) Miętowe trampki są zajefajne :D Ciesze się,ze znalazłam Twój blog Marta :) Chetnie OBSERWUJE :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miętowe tramki <333
    ładne :)
    obserwuje i licze na rewanż :D
    http://uwieczniajchwile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Miętowe trampki - uwielbiam. Kupiłam takie córci;-)
    Wygladasz pięknie Martusiu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super look, uwielbiam tego typu sportową- elegancję!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam takie miętuski, tyle że krótsze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Marynarka, jeansy i trampki to nie tylko kilka ostatnich sezonow ale trend popularny od wielu, wielu lat. Taka stylistyka jest jedna z mych ulubionych. Slicznie wygladasz i milo zobaczyc Cie na podworku :) Troche zastanawia mnie cena butow w pantofelku 24? Jakbys ocenila jakosc tych trampek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie jakość jest ok, tym bardziej, że od trampek nie wymagam nie wiadomo czego, nie noszę ich codziennie :) Zawsze kupuję w takiej cenie, mam już trzy pary w różnych kolorach, wcześniejsze dwie mam od kilku lat i są w stanie bardzo dobrym :) Także ja osobiście nie lubię wydawać kupy pieniędzy na np. Conversy tylko po to, że to znana marka :)

      Usuń
  20. Piękna z Ciebie dziewczyna - poważnie - wiem że to trochę nie na temat , ale dziś twoja uroda przyćmiła resztę : ) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądasz nieziemsko!
    trampki w wersji eleganckiej zawsze hot! och i te miętuski i żakiecik super!
    ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
  22. ale swietny taki mega wygodny zestaw!!! pieknie wygladasz w takim zestawieniu:)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  23. trampeczki w tym kolorze niesamowicie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Na luzie, fajnie - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. W takiej stalówce to chętnie zabrałabym cię na rower - ale błagam nie pytaj czemu, tak patrząc na te zdjęcia mi się skojarzyło :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne stylizacje :) a te trampki Mmm.. :P zapraszam do mnie http://ladymoda.blog.onet.pl/ ;d

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham taki miętowy/turkusowy kolor !
    Też często nosze marynarkę do sportowego obuwia ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.