piątek, 15 listopada 2013

Szarości

Listopad, to taki miesiąc w roku, którego chyba nie lubię najbardziej (i jeszcze styczeń mogę do pary dorzucić). Szaro, buro, ponuro, mgliście i deszczowo, jednym zdaniem nic przyjemnego. Te ponurości chyba mi się za bardzo udzieliły, bo i zestaw taki wyszedł, w szarościach J Całkiem niezaplanowany. Ale to przez ten brak słońca. Dlatego też, dziś szary zestaw, dla odmiany, bez żadnych innych dodatków kolorystycznych. Czarna skórzana spódniczka, szary golf, szary płaszcz. Jedynym akcentem, który troszkę „podrasowuje” całość, to pasek ze złotą klamrą.
 
  Płaszcz, buty, golf/nn  ||  Spódniczka, pasek/Allegro.pl


 
 

33 komentarze:

  1. Świetna całość. Uwielbiam zestawy w takich kolrach czerni i szarości <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze czuję się w szarościach, uwielbiam ten kolor:)
    spódniczka i pasek mega...zresztą całość bardzo mi się podoba...jak zawsze zresztą:)

    buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasują Tobie te szarości. Przy blond włosach wyglądają bardzo szlachetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny pasek !:) U mnie na blogu również szarości, także zapraszam:)
    Super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  5. Mazur Szczytno w tle....bosko! Piękna spódniczka, świetny pasek, który idealnie podkreśla całość i suuuuuuuuper kolor włosów! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ze Szczytna tak jak Ty Marta! Świetny, boski, piękny, idealny, pomysłowy zestaw!

      Usuń
    2. to miło mi bardzo :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. W szarościach bardzo ładnie wyglądasz:)Ja wcześniej często często nosiłam szary teraz jakoś poszedł w odstawkę i wybieram kolory.

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja uwielbiam szary kolor :) pomimo pogody za oknem :) listopad jest okropnym miesiącem ale ten listopad jest dla nas dość życzliwy i nie najgorszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta spódniczka to cudo po prostu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię szarości i ten zestaw bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie się uśmiechasz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam bardzi podobną spódniczkę :) Twoja z tym złotym paskiem wygląda fantastycznie :) A Ty jak zwykle prezentujesz się świetnie, dziewczęco i zadziornie :) Dlatego z miłą chęcią nominuję Cię do LIEBSTER BLOG AWARD:) Twoje zestawy absolutnie trafiają w mój gust, dlatego tym bardziej z miłą chęcią poczytam odpowiedzi na zadane przeze mnie pytania :) Szczegóły na moim blogu :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna klasyczna szara elegancja, nic bym tu nie zmienił. Wyszło rewelacyjnie :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczna ta spódniczka! :) Wyglądasz w niej bosko!

    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się Twoje buty :>
    A ten złoty pasek w zestawieniu ze spódniczką super razem wyglądają !

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz rewelacyjnie! ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. Ulala! Bardzo fajna spódniczka i cudny golfik :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Listopad to zdecydowanie najgorszy miesiąc w roku... A Ty wyglądasz jak zawsze świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio wciąż ubieram się na szaro... to pewnie spowodowane jest tą pogodą :/
    Niemniej piękny strój, bardzo elegancki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny zestaw, a spódniczka CUDOWNA!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz przepięknie, nawet w jesiennych szarościach. Ja kolor szary uwielbiam i mogłabym w nim chodzić bez przerwy - ma tyle odcieni, a dodatki na jego tle prezentują się niezwykle.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ekstra stylizacja, idealna na listopadowe dni! Wyglądasz pięknie! :) Co powiedziałabyś o zrobieniu posta, o najnowszych trendach jesieni np. burgundach, kolorach khaki, zwierzęcych wzorach? Gorąco pozdrawiam z
    zimowego :( Zakopanego. !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o zwierzęcych wzorach post będzie za jakiś czas ;)

      w Zakopanem już zima? O_O U nas też pewnie niedługo zawita :(

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  23. Właśnie poluje na taki płaszczyk, tylko czarny! ;)
    świetnie to wygląda ze spódniczką, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. O tak, szarości potrafią być piękne i eleganckie. Właśnie to pokazałaś! Super!

    OdpowiedzUsuń
  25. genialna stylizacja :)
    mimo, że szaro to bardzo modnie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. CUDO!!! A uśmiechnięte zdjęcie - ŁAŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁ jakie piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.