piątek, 7 marca 2014

Toaletka

Witam w piątkowy wieczór. Czas na publikowanie posta średnio dobry, ale wcześniej się nie wyrobiłam J W ostatnich dniach dostałam od Was mnóstwo prywatnych wiadomości, odnośnie mojej toaletki. Na wszystkie pilnie odpowiedziałam, a dziś spełniam prośbę tych z Was, które prosiły o pomysł na zagospodarowanie takiej toaletki. Ja swoją ciągle „dopracowuję” i ciągle coś na niej zmieniam, mam w planach zakup jeszcze kilku rzeczy, żeby wszystko wyglądało pięknie J Co do samej toaletki – była ona moim marzeniem. A dokładnie marzyła mi się ta, którą właśnie mam, czyli toaletka z Ikei. Jej cena nie specjalnie zachęcała mnie do kupna, wiadomo, że w domu zawsze są pilniejsze wydatki, zaczęłam więc szukać z nadzieją, że znajdę coś tańszego. Zbierałam sobie zdjęcia różnych toaletek, znalezione w Internecie. Szukałam równocześnie krzesełka J Brałam również pod uwagę toaletkę bez lustra i już byłam gotowa ją kupić, i wtedy właśnie „jak z nieba” spadła mi okazja kupienia tej z Ikei za PÓŁ ceny J Jechała do mnie z Gdańska, za co jeszcze raz baaardzo dziękuję mojej cioci. Krzesełko już miałam upatrzone, więc od razu zamówiłam J Dziś pokażę Wam, jak na ten moment, zagospodarowałam swoją toaletkę oraz wrzucę wszystkie zdjęcia, które zbierałam i co mnie w nich zainspirowało.

Moja toaletka prezentuje się tak
 
A teraz inspiracje
 
 
 
 

 

51 komentarzy:

  1. pięknie to wszystko wygląda ;) tylko pozazdrościć, ja co rano jestem uczestniczką maratonu pomiędzy kosmetykami w łazience, biżuterią w sypialni i perfumami w innej części mieszkania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj znam to na pamięć, miałam bardzo podobnie :) Teraz jest taki komfort, że jak się maluję, to się uśmiecham :)

      Usuń
  2. Piękny mebel. I inspiracje też super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam toaletkę w sypialni,a i tak maluję się w biegu każdy element makijażu w innym miejscu :)
    chyba to wynika z mojego chaotycznego charakteru :)
    Pozdrawiam ciepło

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Toaletka była moim marzeniem i ono się spełniło :) Muszę w niej dużo rzeczy dopracować, ale to z czasem ;) Super stojaki na biżuterię są na allegro, np obrotowe zmieści się na nich sporo kolczyków !
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ci zazdroszczę, sama marzę o podobnej :) śliczna ta Twoja toaletka, pięknie zagospodarowana i ten grzejniczek- bardzo praktycznie - ciepło w nóżki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. grzejniczek jakby nie celowo, toaletkę chciałam koniecznie mieć skierowaną centralnie do światła, więc musiało paść na okno, a że grzejniki zwykle są pod oknem, to cóż :)

      Usuń
  6. Piękną masz tą toaletkę!! Jak dla mnie pozostaje ona w strefie marzeń ponieważ brak mi na nią miejsca:( Zagospodarowałam sobie stolik lack z ikei i mam nawet takie samo lusterko z ikei jak Ty i stojak na biżutki w kształcie kaktusów i ptaszków co mi trochę poprawia humor;) Kup tego futrzaka na krzesełko bo jest świetny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie stolik lack spełnia funkcję stolika kawowego w salonie :) Co do futrzaka, to jak tylko finase będą to kupię, bo to jednak kolejny wydatek z serii "widzi mi się" :)

      Usuń
  7. świetna ta toaletka :) też planuję zakup ale najpierw musimy się z mężem przeprowadzić do nowego mieszkanka, które zaczynamy remontować :) także jeszcze chwilkę mam na poszukiwania tej idealnej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo widzę, że mamy taką samą toaletkę. Piękna jest :)
    Ja swoją zamówiłam przez Internet też nieco taniej niż w Ikei i szukam do niej jeszcze krzesełka, więc jestem ciekawa jakie Ty wybrałaś, mam nadzieję, że jak już dojdzie do Ciebie to nam pokażesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, na pierwszych zdjęciach jest moja toaletka z krzesełkiem :)

      Usuń
    2. Aj no tak czytając szybko pomyślałam, że dopiero czekasz na dostarczenie krzesełka :)

      Usuń
  9. zazdroszczę, zawsze chciałam mieć swoją toaletkę :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka toaletka to marzenia każdej kobiety :) Przepiękna jest, w ogóle w świetnym stylu urządzony pokój, tylko pozazdrościć kochana :) A po te drzewko na biżuteria, to sama z chęcią wybiorę się do biedry :) Gorąco Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no fajne to drzewko, też chcę kupić :) A pokój to już właściwie bym pozmieniała, bo teraz to meble mi się nie zgrały :) Ale to może dopiero, jak kupimy mieszkanie, teraz za dużo już nie chcę inwestować w nie swoje, mebli też narazie już nie kupuję, bo później mogą mi się nie pomieścić bądź nie pasować :)

      Usuń
  11. Świetna jest po prostu! Widziałam na zdjęciach w ostatnim poście ''lazy day'' i już mi się spodobała! Rzeczywiście, ja też mam problem z kosmetykami, które są wszędzie absolutnie wszędzie. Ostatnio mój podkład znalazł się w zlewie, a paleta cieni w lodówce! :D Nie wiem, sama jakimś cudem, z pośpiechu chyba ;) Tak czy inaczej sama rozważam zakup takiego cuda, bo to piękno i praktyka w jednym :) Poza tym zauważyłam, że Twoja toaletka jest bardzo dobrze wyposażona, oby tak dalej. ;)
    PS. jakie kosmetyki do makijażu polecasz? ostatnio używałam także podkładu z Astora, ale chciałabym wypróbować czegoś innego masz jakieś sprawdzone produkty. Pozdrawiam i miłego korzystania z pięknego cudeńka zesłanego kobietom z nieba ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja siostra zostawia np. spinki i pilot od telewizora w lodówce ;) Mi czasami też zdarza się zostawić coś w nietypowym miejscu z roztargnienia :) Co do podkładu, nie mam jeszcze ulubionego, który mogłabym z czystym sumieniem polecić :) Do tego z Astor czasami wracam, ale tak naprawdę to wciąż szukam :)

      Usuń
  12. Masz fantastyczną ciocię! ;) Toaletka jest idealna, również planuję zakup ale muszę jeszcze trochę poczekać, w sierpniu wychodzę za mąż i wtedy też będę urządzać sypialnię z moją wymarzoną toaletką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post i cudna toaletka, przyznam, że marzy mi się takiego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, twoja toaletka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna toaletka. Ja też miałam w domu toaletkę i mam nadzieję, że w przyszłości kupię nową, lub wrócę do starej. Niestety nie da się zabrać niektórych rzeczy ze sobą, gdy się człowiek przeprowadza. :)
    Trafiła Ci się świetna okazja, naprawdę piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakbym miała się przeprowadzać to toaletkę, ekspres ciśnieniowy i psa zabrałabym napewno :D

      Usuń
  16. Aj, chciałabym taką; ostatnio jęczałam mojemu D ale on nie widzi takowej potrzeby haha; wykorzystałam argument, że on ma swój kącik na siłownie i ...zaczyna mięknąć:)))
    ta z Ikei to ideał ale nie musi być koniecznie taka sama...zaaranżuję i przerobię sobie cokolwiek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też byłam gotowa zagospodarować nawet taką bez lustra, ale okazja mi się trafiła niespodziewanie na tę wymarzoną, więc warto marzyć :)

      Usuń
    2. farciara!:)ale pewnie, jak była okazja, to żal było nie skorzystać:)

      Usuń
  17. Prześliczna toaletka, marzy mi się taka sama :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak mi się marzy taka piękna bialutka toaletka :(

    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Marzy mi sie taka toaletka, też mam juz kilka inspiracji na kompie:) Ale nie szukam jej, dopóki nie będę na swoim:D narazie nie miałabym jej gdzie wstawić.

    OdpowiedzUsuń
  20. Aaaaaa! I masz moją ŁAPKĘ:)

    OdpowiedzUsuń
  21. To co kobiety lubią najbardziej :)
    Niedługo remontuję swój pokój i mam taką toaletkę w planach. Zobaczymy co z tego wyjdzie :)
    Pozdrawiam
    AJKstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Boże jakie piękne toaletki! : o marzenie

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna ta toaletka, a w krześle się zakochałam - jest cudne. Wydaje mi się nawet, że szkoda je czymś przykrywać :)
    Mam nadzieję, że kiedyś się dorobimy większego mieszkania i też będę miała toaletkę, bo póki co ostatnią wolną przestrzeń w sypialni zajęło łóżeczko juniora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z krzesłem faktycznie, możesz mieć rację, bo próbowałam z poduszkami np. i okazuje się, że najlepiej wygląda tak jak jest, więc może faktycznie tak zostanie :) A co do łóżeczka, jak doszła nam toaletka do sypialni, to gdyby okazało się, że trzeba wstawić łóżeczko, to jakiś mebel już musielibyśmy z sypialni usunąć :) Ale do tego czasu może już będziemy na swoim i jakoś to wszystko zorganizujemy żeby było dobrze :)

      Usuń
  24. Masz niesamowity gust i wyczucie :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Ooo jakie piekne, super, z pięć bym chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Toaletka piękna, uwielbiam Hemnesa z Ikei:) Ja zestawiłabym akurat z innym, bardziej stylowym krzesłem, ale i tak robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krzesła, które mi się podobały na początku, były droższe od toaletki, więc myślę, że to już byłaby przesada, ale jak kogoś stać, proszę bardzo :) A po za tym, chciałam dostosować, chociaż po części, krzesło do reszty sypialni i to akurat najbardziej mi pasuje :)

      Usuń
  27. Zakochałam się <3 też chce taką ... mam nadzieje że jak już przeniosę się na swoje z moim TŻ to znajdę pieniądze i czas na takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  28. no no, piękna sprawa! w przyszłości też na pewno będę mieć coś podobnego! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Też chcialam ta toaletke ale musze jeszcze troche odlozyc :) narazie mam mini toaletke DIY , która jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wszystko fajne :)gdzie takie futerko można kupic na krzesełko?

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna toaletka i świetne inspiracje. Mogłabyś napisać gdzie można zakupić krzesełko takie jak Twoje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Krzesełko kupiłam na allegro :)

      Usuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.