niedziela, 14 września 2014

Perfect pants and slip on

Hi!
Dziś moje kolejne ulubione spodnie, a do tego ulubiona bluzka i ulubione buty. Bluzkę już znacie, ale jak wiecie lubię ciuszki, które mogę dowolnie zestawiać i nosić z wieloma innymi rzeczami. Spodnie stały się ulubionymi jak tylko je na siebie założyłam. I to za taką cenę, że tym większa jest moja radość z nich. Sami zobaczcie tutaj (na dole strony macie też inne przykładowe stylizacje z nimi). A teraz coś o butach. Mój must have. I nieważne, że zdarłam sobie w nich nogi niemiłosiernie, i to dwa dni przed weselem (brata ciotecznego). W drodze powrotnej z pracy miałam ochotę zrzucić je z nóg i iść boso. Żadnych innych butów nie mogłam już na siebie włożyć. Na szczęście mamy takie czasy, że są środki, które pomogły abym na weselu mogła tańczyć do rana. Do butów się nie zraziłam i mimo zdartych nóg nosiłam je dzielnie i w końcu to ja z nimi wygrałam, teraz noszą się świetnie. Całuję Kochani i życzę udanej niedzieli :*

Spodnie/tutaj  ||  Bluzka/Abaday.com  ||  Buty/@  ||  Torebka/nn








28 komentarzy:

  1. jeansy i buty są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze jest mieć dobry humor nawet w smutku. Ty jesteś zawsze uśmiechnięta i wesoła. Jesteś wyjątkowa i wspaniała. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Zawsze staram się uśmiechać, mimo wszystko :)

      Usuń
  3. buty są rewelacyjne,spodnie też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Napatrzeć się nie można tak pięknie wyglądasz :) A buty mam podobne - panterkowe slip ony - które ukażą się pewnie w następnym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie!

    _________
    a u mnie?
    moda w połączeniu żółci i bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zazdroszczę, znam ból obdartych nóg, każde buty mnie obcierają, nawet te najmiększe... Dlatego buty to część garderoby której nie znoszę ;-) Wyglądasz pięknie, spodnie są rewelacyjne, więc nie dziwię się, że tak je lubisz :-) Uwielbiam Twoje stylizacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te slip-on'y są świetne! Bardzo fajne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudnie!!! świetne porteczki!

    OdpowiedzUsuń
  9. spodnie super!
    fajnie kontrastują z uroczością i romantycznością bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna jest ta bluzka, pasuje do wielu zestawów :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. spodnie super, świetnie zgrały się ze sliponkami :) piękny masz uśmiech!

    OdpowiedzUsuń
  12. Odkąd pamiętam bardzo lubiłem kombinację fajnego jeansu z "białą góra", t-shirt, bluzka, koszula cokolwiek.
    Teraz znalazłem no to potwierdzenie, że dobrze zawsze myślałem.
    R. zachód

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana w tej koronkowej bluzeczce wyglądasz jak aniołek :) hehe
    Świetne przełamanie dosyć zadziornych portków, z romantyczną i dziewczęcą bluzką :)
    Super! :)
    pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliponki tak Cię obtarły??? O boziu, ja sobie przywiozłam z wakacji i teraz będę się bała je nosić;)) Kurcze ale Ty śliczna jesteś, masz mega promienną buzię. Zestaw jak zawsze strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, obtarły niemiłosiernie, ale to nie oznacza, że Twoje też Cię tak "urządzą" :) A buzia to chyba efekt światła ;)

      Usuń
  15. Świetny blog! Widać, że lubisz to co robisz :) Twój blog to zdecydowanie inspiracja dla czytelników, będę wpadać częściej :) Buziaki

    monmondeefou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hey,
    You have a great blog, would you like to follow each other !
    keep in touch
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdarzyło Ci sie tak kiedyś iść boso przez miasto? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy ja tu jestem boso? :D

      Usuń
    2. niby nie, ale napisałaś że chciałaś tak wracać :) więc zapytałam czy kiedyś Ci się to zdarzyło. :D

      Usuń
    3. nie zdarzyło mi się :D Choćbym nie wiem jak miała zdarte nogi, zawsze jakoś do domu się doczołgam :D Nawet jak się leje krew. A później przez kilka dni, żadnych innych butów założyć nie mogę :D

      Usuń
  18. A to nie prościej zdjąć? :D niesamowicie przyjemnie jest stąpać gołymi stopami po ciepłym asfalcie i dodatkowo ran się człowiek nie nabawi. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.