wtorek, 21 października 2014

Striped dress and wellies

Hey! 
Kalosze – must have jesieni. Aktualnie mamy taki wybór modeli, że każdy znajdzie coś dla siebie. Pasują i do sukienek i do spodni. Nie znoszę przemoczonych nóg, dlatego kalosze były na mojej liście „do kupienia”. W dzisiejszym zestawie połączyłam je z sukienką i płaszczem. Jakość zdjęć bardzo słaba, za co przepraszam, ale było już późne popołudnie i na dodatek deszczowa pogoda. Mam jednak nadzieję, że da się obejrzeć. Całuję :* 


Płaszcz/tutaj  ||  Sukienka/tutaj  ||   Kalosze/nn  ||  Torebka/Stradivarius








38 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz, kalosze i płaszczyk są super :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz piękne oczy!
    Świetnie wyglądasz :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz przecudnie!! Kalosze idealne zesztą jak i cała reszta zestawu!

    OdpowiedzUsuń
  4. urocze są!
    a jak z tym płaszczem ładnie wyglądają :)

    no i jeszcze jedna rzecz - jakaś Ty długoszyjna!
    zazdroszczę, bo ja mam szyję krótką jak prosiak ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyobraź sobie, że kiedyś ta długa szyja to był mój kompleks :D Ale to tak jak wiele rzeczy, które z biegiem lat okazały się zaletą :D

      Usuń
  5. u Ciebie jak zwykle wszystko piękne! śliczne są te kalosze z kokardkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz pięknie, jak dla mnie zestaw idealny a kalosze w sam raz na deszczową pogodę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kalosze pierwsza klasa a sukienko/tunika śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne połączeni bieli z czernią - super sukienka : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Kalosze cudne, a mnie i sukienka baaaardzo urzekła:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz!!! :) ,moje ulubione kolory :)
    Kalosze genialne!!! :)
    ________________________________-
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna, dlugonoga dziewczyna i wszystko na niej wygląda bosko.
    Krotko i tematycznie.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Płaszcz przepiękny! Za kilka dni również będę go zamawiać, nawet z tej samej strony! ;)) Buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta sukienka po prostu cudo! <3 Ja też polowałam na kalosze :) I u mnie ich prezentacja :)
    www.fashion-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bo jak tu w taką chlapę, ciapę przeżyć bez kaloszy? po prostu się nie da :)
    Nooo kochana teraz żadne kałuuuże już nie są Ci straszne :)
    Kaloszki są wspaniałe, ta kokardka dodaje im niesamowitego uroku :)
    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  15. Skąd one są? Sama dumnie bym w takich chodziła :) Co to za sklep nn? :)
    Będę wdzięczna za info :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Boskie są!! <3
    mam nadzieję, że się nie obrazisz, gdy odgapię ;)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystko mi się podoba! i sukieneczka i płaszczyk i kalosze!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. boska Marta! idealna stylizacja! ;* ciekawa jestem czym się teraz zajmujesz? jaką byłaś uczennicą? twoje ulubione i znienawidzone przedmioty szkolne to..... całuję :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odpowiadałam już kilkukrotnie na to samo pytanie :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  19. bardzo lubię zdjęcia, są słodkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna sukienka, bardzo udany zestaw

    OdpowiedzUsuń
  21. dziewczyna piękna, stylizacja świetna, aleeee zdjęcia (!!!) muusowo potrzebna stabilizacja :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tym, jaki jest powód takiej jakości zdjęć, pisałam w tekście ;)

      Usuń
  22. idealnie!
    pięknie wyglądasz!
    cudnie od stóp do głów!
    podoba mi się w najmniejszym calu.
    idealnie wychodzisz na zdjęciach! <3

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Black and white is always a good choice abnd your dress its rally amazing!!! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa stylizacja. Przydałyby się jedna rajstopy bo strasznie zimno jest na dworze...

    OdpowiedzUsuń
  25. Kaloszki są przesłodkie. Ta kokardka dodaje im lekkości, w odróżnieniu od hunterów. Powiedz tylko, czy ciężko się ściagają, bo z zdrejmowaniem hunterów, mam spory problem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej większych problemów ze ściąganiem ich nie mam :) Jak to kalosze, nie zdejmują się lekko, ale dramatu nie ma ;)

      Usuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.