środa, 27 kwietnia 2016

Mini dress


Ja wiem, że już nie raz pokazywałam Wam jakąś sukienkę twierdząc, że jest moją ulubioną. Ale teraz dopiero, tak naprawdę mam tę ulubioną. Przeuwielbiam ją :) Podoba mi się w niej wszystko. I krój i kolor i to, że jest wygodna… po prostu uwielbiam. Uwielbiam też swoje nowe buty :D Ogólnie, jest to kolejny do kolekcji, ulubiony zestaw, który będzie przeze mnie nadużywany, o ile w końcu pogoda na to pozwoli. Wiem, piszę o pogodzie w każdym wpisie, sorrrryyy :D Całuję :* 




Sukienka/tutaj  ||  Buty/nn





Instagram


14 komentarzy:

  1. Wyglądasz naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z taką figurą to i ja bym uwielbiała tę sukienkę:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sukienka też mogłaby być moją ulubioną gdybym ją miała, jest naprawdę świetna. Podoba mi się Twój gust. Buty też fajne, szkoda że nie ma nazwy, ale sukienkę sobie poszukam, może uda mi się upolować ją gdzie indziej jeszcze taniej, bo pokazywałaś te szpileczki które mi się bardzo podobały, w tym wpisie z 10 kwietnia i na pewnej stronce znalazłam takie same za połowę ceny co były również na aliexpress a na shein były jeszcze droższe... ale jak to mówią kto szuka ten znajdzie, a kto nie chce szukać to nigdy nic nie znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz figurę kochana! pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie prezentujesz się w tej sukience, bardzo mi się podoba :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany!!! Gdybym była taka dzida jak Ty też bym uwielbiała tą sukienkę a tak to sobie mogę pomarzyć. Buty już pisałam na insta że miodzio!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no Kochana, Tobie do dzidy nie brakuje niczego!!! :*

      Usuń
  7. pasuje ci taki krój sukienek ;) zresztą masz świetną figurę ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka świetna, ale Kochana Twoja figura cholernie zgrabna turaj odwala kawał dobrej roboty :D super wyglądasz ;)
    Buty bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietnie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekna sukienka :) mala czarna sprawdzi sie zawsze i wszedzie :) fajne polaczenie z plaskim obuwiem - mozna nosic na co dzien!
    www.marmar.ski

    OdpowiedzUsuń
  11. I w ten sposob ta sukienka tez jest juz moja ulubiona...
    R—z

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.