niedziela, 10 kwietnia 2016

SHEIN - YOUR WARDROBE WONDERLAND

Zanim zobaczycie kolejny look, mam dla Was nowości z Shein.com, które wpadły mi w oko. Shein kusi w tym sezonie pięknymi ciuszkami i strojami kąpielowymi. Ja dostałam oczopląsu jak przeglądałam nową ofertę. Szkoda, że nie mogę mieć tego wszystkiego co mi się podoba. A Wam coś wpadło w oko? Całuję :*

 
 Oszalałam na widok tych szpileczek ------> tutaj



 Czyż nie jest piękna??? -----> tutaj


 
 Chceeeę!!!! -----> tutaj



 
Też chcę :D -----> tutaj 

 
 Butów i torebek nigdy dość ------> tutaj 




 
 Uwielbiam baskinki -----> tutaj



 
Koronki też uwielbiam -----> tutaj 

Cudooo -----> tutaj 






5 komentarzy:

  1. Czarne bikini piękne! ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarne bikini super ale wydaje mi się, że jest niewygodne.

      ________________________
      Polska marka.koszulki patriotyczne.

      Usuń
    2. nieważne czy wygodne, ważne, że piękne :D

      Usuń
  2. Właśnie szpilki bardzo mi się podobają, są również na aliexpress, tam je widziałam w cenie o US$10 taniej ale akurat nie ma tam takiego koloru jak podałaś w linku do shein, bo szukam w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szpilki cudne takie rozowe niesamowicie mi sie podobaja no i czarny kostium robi furore!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.