sobota, 7 maja 2016

Wiosna/lato


Przygotowujecie już swoje szafy na ciepłe dni? Chyba w końcu się doczekaliśmy. Czas odsłonić co nie co :) Ja z tej okazji przygotowałam letnie nowości ze sklepu Dresslink.com, które chciałabym przygarnąć, może coś Wam wpadnie w oko. Całuję :* 

 bralety latem kocham :) ----> tutaj


 kombinezony to moja miłość jak wiecie :) Przygotowuję się już na nowy sezon kombinezowy :D -----> tutaj


 idealna na wiosnę i lato -----> tutaj



 uwielbiam maxi :) -----> tutaj



 polubiłam też ołówkowe sukienki :) ------> tutaj



 bardzo mi się ten golfik spodobał -----> tutaj



 bluza na chłodniejsze dni -----> tutaj




Instagram


5 komentarzy:

  1. Te maxi sukienki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maxi widzę już u siebie w szafie.
    Idealna!

    OdpowiedzUsuń
  3. drugi kombinezon najbardziej mi się spodobał!

    OdpowiedzUsuń
  4. Brałem mnie urzekl :) Pozdrawiam serdecznie :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.