poniedziałek, 12 grudnia 2016

Titanium Auto Steam Hair Curler Ceramic Wave Water Care Styling Tools

Jakiś czas temu na Instagramie pokazywałam Wam lokówkę. Ale nie taką zwykłą lokówkę. Tą lokówką zrobienie loków, to sama przyjemność. Szybko, wygodnie i można uzyskać różne efekty loków. Moja lokówka ma funkcję kręcenia loków w prawo, w lewo lub na przemian. Do tego w zależności od tego na ile sekund ustawimy program, możemy uzyskać od fali bo mocny skręt. Dodatkowo jest wybór stopnia nagrzania oraz pojemniczek na wodę, dzięki czemu możemy włączyć opcję pary, co nie wysusza tak włosów podczas kręcenia jak zwykłą lokówką. Obsługa też jest bardzo prosta i wygodna. Wystarczy przygotować pasmo włosów, przycisnąć od miejsca, od którego mają zaczynać się loki, urządzenie samo wciągnie włosy do środka, nakręci i sygnałem dźwiękowym da nam znać, kiedy urządzenie otworzyć i wypuścić włosy. Jeśli nie uda się wciągnąć prawidłowo włosów, bo np. pasmo będzie za grube, lokówka też da nam o tym znać. Jak dla mnie, CUDO. Na zdjęciach efekt mojego kręcenia i to bez wprawy, bo to było dopiero drugie kręcenie. Gdybym miała dłuższe włosy, efekt na pewno byłby ładniejszy. Całuję :* 


Automatyczna lokówka/tutaj



Instagram

6 komentarzy:

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.