niedziela, 5 lutego 2017

Pastelowy róż

Całkiem niedawno był wpis o najlepszych butach na śnieg, czyli śniegowcach. Ale wspominałam Wam wtedy też o traperkach. Bo o ile śniegowce są świetne na suchy śnieg, to na mokry już nie do końca, bo przemakają. Wtedy idealne są traperki. Idealne na mokry śnieg, ale nie tylko. W tym roku klasyczne traperki w kolorze miodowym, zastąpiłam pastelowym różem. I nie chodziło tu wcale o dopasowanie ich kolorem do kurtki, tak akurat wyszło, po prostu spodobały mi się w tej wersji kolorystycznej. Całuję :*



Buty/tutaj  ||  Kurtka/nn  ||  Spodnie/Shein.com  ||  Czapka/Mohito  ||  Rękawiczki/Sinsay




Instagram

12 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja :) Super kurtka i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudną masz tą kurteczke Ci powiem! Wszystko swietnie wygląda <3
    z checia obseerwuje :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Są bardzo fajne i super pasują do Twojego stylu!
    świetny zakup!

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzy mi się taka kurteczka *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. No i tak całkiem przez przypadek powstał zestaw idealny!!! Oj Marta cudnie wyglądasz!! A Twoje rękawiczki wygrały internety przynajmniej dla mnie:) Buziaki:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D dziękuję Asia :* Rękawiczki mnie też urzekły, jak je tylko zobaczyłam :D

      Usuń
  6. zachwycam się kurteczką, ma piękny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.