sobota, 25 marca 2017

Choker Necklaces Set

O mojej miłości do chokerów już Wam pisałam niejednokrotnie. O tym, że mam ochotę kupić sobie każdy wzór jaki został wyprodukowany, też :D I ostatnio, kiedy zamawiałam kolejny, nie spodziewałam się, że zamówiłam zestaw różnych wzorów :D Jakież było moje zaskoczenie kiedy otworzyłam kopertę. Byłam przekonana, że zamówiłam jeden choker, koronkowy, wzór w kwiatki. Jak się okazało, na stronie w sprzedaży był cały zestaw kilku różnych wzorów, a cena jak za jeden. A że ja jestem na co dzień zakręcona jak makowiec na święta, to nie zwróciłam uwagi, że przecież nie miałam opcji wyboru, który wzór zamawiam :D I tak oto za kilka groszy, mam kilka nowych chokerów, a razem z tymi które już miałam, to jest już kilkanaście :D A co najlepsze, czekam na przesyłkę z kolejnym i coś mi się wydaje, że tam też będzie zestaw :D No cóż, teraz mogę nosić codziennie inny, a raczej codziennie kilka innych :D Zdjęcia zrobiłam tylko kilku, ale poniżej będzie też zdjęcie całego zestawu. Polecam, bo za takie grosze naprawdę warto. Ogólnie w tej cenie można kupić tylko jedną sztukę, a tu taki zestawik. Jak zawsze pod zdjęciami zostawię Wam link. Całuję :*






Chokery/tutaj 



Instagram

3 komentarze:

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.