środa, 10 maja 2017

high waisted bikini


Lubicie high waisted bikini? Zbliża się czas urlopów i przede wszystkim czas opalania się i wyjazdów nad wodę. Macie już swój idealny strój kąpielowy? Ja wybrałam dla Was kilka propozycji ze sklepu Zaful.com, może znajdziecie coś dla siebie. Zauważyłam, że jest dość szeroki wybór nie tylko w mocno wykrojonych bikini czy też monokini, ale również co raz więcej można znaleźć propozycji kroju tzw. high waisted bikini (czyli po prostu bikini z wysokim stanem). To świetna propozycja dla dziewczyn, które chcą ukryć brzuszek, ale nie chcą zakładać jednoczęściowego stroju. Poniżej propozycje różnych krojów, ale na stronie sklepu jest tak ogromny wybór, że ja miałam problem aby wybrać tylko kilka pozycji, dlatego też zapraszam Was do przejrzenia całej oferty na Zaful.com. Całuję :* 








 








Instagram

3 komentarze:

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.