czwartek, 24 sierpnia 2017

white crop top

Zanim wstawię nowy wpis z nowym look’iem, to dziś jeszcze krótkie zestawienie białych, krótkich topów, czyli white crop top. Ostatnio chodzą mi one po głowie i zaczęłam się rozglądać za takimi topami. Co prawda lato prawie się kończy, ale będzie następne. Po za tym, do spodni z wysokim stanem, czy też spódnic ołówkowych, sprawdzą się nawet jesienią. A do szortów, będą na następne lato. Najwięcej i najfajniejsze znalazłam w sklepie Zaful.com. Niedługo jeden z takich topów Wam pokażę w stylizacji, ale na razie krótkie zestawienie. Coś wpadło Wam w oko? Piszcie w komentarzach.














Instagram

6 komentarzy:

  1. Topy są naprawdę śliczne:) pozdrawiam ciepluko:)
    https://ileenworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te topy, ale chyba już nie dla mnie :) Mnie już chyba nie wypada paradować z odsłoniętym brzuchem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak założysz taki top do ołówkowej spódnicy z wysokim stanem, to brzuch będzie przykryty, a efekt świetny :)

      Usuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.