środa, 11 października 2017

hot items from Shein

Szafy na jesienną aurę przygotowane? Moja jeszcze nie do końca, wciąż brakuje mi ciepłych swetrów. Na razie nie znalazłam nic co skradłoby mi serce jeśli chodzi o swetry, ale znalazłam kilka innych rzeczy, które chciałam Wam pokazać, i które będą fajnym uzupełnieniem jesiennej garderoby. Uwielbiam koronkową bieliznę, więc nie mogło jej tu zabraknąć (nie ważne jaka pora roku, koronkowa bielizna musi być). Po za tym obowiązkowo futrzana kamizelka a futrzane kapciuszki nie dość, że bardzo stylowe, to idealne na jesienne wieczory przy ciepłej herbatce. Sukienka z dzianiny w kolorze, który bardzo lubię i płaszczyk, który tak naprawdę jest kamizelką. Po więcej zapraszam na stronę Shein.com. Całuję :* 














Instagram

3 komentarze:

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.