środa, 6 grudnia 2017

Flamingo Print Sweatshirt

Dziś będzie zwyklak, ale z przeuroczą bluzą z flamingami. Zauroczyła mnie. A Was? Niby zwykła bluza… ale te flamingi… to one skradły moje serce. W zasadzie robiąc ten wpis, przyszedł mi do głowy pomysł na inny look, ze spódniczką. Chyba nawet żałuję, że nie przyszedł mi on do głowy przed zrobieniem zdjęć, ale to chyba przez wenę, która mnie opuściła ostatnio. Chyba wena wraca. Ale na razie zwyklak. Całuję :*


Bluza/tutaj  ||  Spodnie/Stradivarius  ||  Buty/tutaj

 


Instagram

7 komentarzy:

  1. Pieknie w wyglądasz w tej białej bluzie, jeansach i traperkach. Bedzie dobrze, jak zrobisz zestaw tej bluzy z miniówka, rajstopami i kozakami.

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio się zastanawiałam nad tą bluzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ ta bluza ma piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale czad- boska jest ta bluza <3
    moja siostra oszalałaby pewnie na jej punkcie- pamiętam, jak będąc nad morzem chyba caly dzien szukałyśmy materaca do pływania flaminga aaaaaaaaaaaaaa :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz w takim razie koniecznie jej pokazać tę bluzę :D

      Usuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.