niedziela, 14 stycznia 2018

Czarny golf

Dziś bardzo prosto. Klasyczny czarny golf. Pewnie nie uwierzycie, ale szukałam go kilka dobrych miesięcy. I w końcu znalazłam, Jak dla mnie czarny golf jest jak mała czarna czy też biały t-shirt, czyli niezbędny w kobiecej garderobie. Jest bazą do wielu różnych zestawów. Macie go w swoich szafach? Czekam na wasze komentarze, może dodacie co jeszcze Waszym zdaniem powinna mieć w szafie każda kobieta? Całuję :*


Golf/tutaj  ||  Spodnie/Stradivarius  ||  Torebka/H&M  ||  Buty/nn 



Instagram

7 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam czarny golf! Mam nawet w kilku wersjach - bez rękawów, rękaw 3/4, długi rękaw :) Ogólnie lubię obcisłe, proste golfy, ale czarny zdecydowanie wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie taki golf powinnam mieć w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale Ci zazdroszczę tego paska! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poszukiwania z sukcesem, bo wyglądasz super zgrabnie i elegancko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.