czwartek, 1 marca 2018

Zip Front Skirt / Lace Body / Brown Bag / Teardrop Earrings

Chwilę mnie nie było, zima mnie pozbawiła chęci do blogowania. Bardzo nie lubię tej pory roku, a jak temperatury są dużo poniżej zera, to moje funkcjonowanie jest maksymalnie utrudnione. Cóż, jestem bardzo ciepłolubna. Jednak udało mi się coś przygotować. Jako, że nie chcę słyszeć już o zimie i mrozach, zaopatrzam się w wiosenne ciuszki. I tak dziś bardzo wiosennie, aczkolwiek nie pokażę Wam zestawu na sobie, ponieważ okazuje się, że spódniczka, na którą tak czekałam, jest za mała. Pierwszy raz mi się to zdarzyło, ale okazuje się, że wymiary podane na stronie są niezgodne z rzeczywistością. No cóż, nie chce mi się już bawić w wymiany, trudno. Mimo wszystko spódniczka jest świetna, więc bardzo polecam, tylko sugeruję zamawiać o rozmiar większą. Za to body postaram się jeszcze pokazać Wam na sobie, może na Instagramie ;) Całuję ;* 




Spódniczka/tutaj  ||  Body/tutaj ||  Torebka/tutaj ||  Kolczyki/tutaj



Instagram


1 komentarz:

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.