środa, 9 maja 2018

Butelkowa zieleń / Top z koronką

Dziś bluzeczka, która ukrywa brzuszek. Ja swój brzuszek wolę eksponować, ale wiem, że są sytuacje, w których dziewczyny wolą go ukrywać. Po za tym bluzka ta ukryje brzuszek nie tylko ciążowy, więc jeśli ktoś ma potrzebę ukrywania, to szerokie kroje są do tego idealne. Równie dobrze można ją włożyć w spódnicę z wysokim stanem, też prezentuje się wtedy pięknie, tylko wtedy brzuszek mamy już ładnie podkreślony i ja takie rozwiązanie wolę bardziej, ale chciałam dziś pokazać to inne rozwiązanie. Całuję :*



Bluzka/tutaj  ||  Spodnie/Bershka  ||  Buty, torebka/nn
 


Instagram

7 komentarzy:

  1. Świetny zestaw
    Bardzo lubię tego typu bluzki

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasuje Ci ten kolor zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzeczka bardzo fajna, ale nie lubię wkładać bluzeczek w spodnie. U mnie się to nie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Ty się jeszcze mieścisz w zwykłe dżiny ? :O zazdro! :P

    Ja w ciąży uwielbialam eksponować brzuszek, nosiłam głównie dopasowane sukienki, które go podkreślały, za to teraz, same luźne, żeby go ukryć, tak ciężko zrzucić te pociążowe kilogramy grrrr

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No powiem Ci Kochana, że już nie tak swobodnie ale jeszcze się jakoś mieszczę :D Bo to biodrówki a dodatkowo przed ciążą musiałam do nich nosić pasek, bo były ciut luźne :D
      Buziaki :*

      Usuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.